به گزارش خبرنگار مهر، علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، بعد از ظهر دوشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به شروع سومین جنگ تحمیلی اظهارداشت: مسئولین استان تهران از ابتدای جنگ استوار در کنار هم بودند و هیچ کوتاهی ای نکردند.
این خبر کامل میشود.





اضافه کردن دیدگاه