لکه گیری محورهای مواصلاتی گناباد با مصرف بیش از ۳۰۰ تن
آسفالت سرد

لکه گیری محورهای مواصلاتی گناباد با مصرف بیش از ۳۰۰ تن آسفالت سرد

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، حسین محمدی اظهار کرد: در پی بارندگی‌های سال گذشته تاکنون و ایجاد چاله‌های متعدد در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی، عملیات چاله پر کنی و لکه‌گیری با اولویت محورهای اصلی و سپس راه‌های فرعی و روستایی در چند مرحله و با مصرف بیش از ۳۰۰ تن آسفالت سرد در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه هرساله پس از بارش نزولات آسمانی و نیز یخ‌زدگی بویژه محورهایی با عمر آسفالت بالا، آسیب‌های سطحی از قبیل ایجاد چاله بروز می‌کند، اظهار داشت: عملیات لکه‌گیری به منظور تأمین ایمنی و تسهیل تردد کاربران جاده ای انجام می‌شود و به صورت مستمر نیز ادامه دارد.

 رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد در پایان بر لزوم توجه به علائم و نکات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تأکید کرد و گفت: رعایت این موارد نقش مؤثری در کاهش حوادث ترافیکی ایفا می‌کند.

اضافه کردن دیدگاه

جدیدترین‌ مطالب