هیئت «میناب ۱۶۸» مسقط را به مقصد تهران ترک کرد

هیئت «میناب ۱۶۸» مسقط را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

قالیباف و هیئت همراه عصر دیروز پس از بازگشت از مذاکرات سوئیس بلافاصله برای موضوع مدیریت تنگه هرمز راهی عمان شده بود.

اضافه کردن دیدگاه

جدیدترین‌ مطالب