به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» با نام «قاضی بیگی» از امشب، جمعه پنجم تیرماه، ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این مجموعه در فصل جدید با رویکردی متفاوت، به طرح و بررسی مسائل حقوقی و قضایی در قالب داستانهای نمایشی مبتنی بر واقعیت میپردازد.
فصل نخست «آقای قاضی» در سال 1401 و فصل دوم آن با عنوان «شعبه 121» در سال 1402 روی آنتن رفت و با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه شد. فصل سوم این مجموعه نیز در 26 قسمت تولید شده و از امشب پخش خود را آغاز میکند و پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه دو سیما پخش میشود.
سجاد مهرگان به عنوان پدیدآورنده یا کریتور اثر، هدایت محتوایی و هنری این فصل را بر عهده دارد و هر قسمت از مجموعه توسط خود او یا توسط کارگردانانی زیر نظر او ساخته شده است.
انتهای پیام/





اضافه کردن دیدگاه