به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، مجید اخوان سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای میان ایران و امارات متحده عربی، در پی مذاکرات انجامشده میان مقامات سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور و با پیگیریهای صورتگرفته از طریق مجاری دیپلماتیک، از هفته جاری از سر گرفته می شود.
وی افزود: در راستای عادیسازی پروازهای برنامهای با کشورهای همسایه و با هماهنگی میان ایران و امارات، مقرر شده است در فاز نخست، شرکتهای هواپیمایی ایرانی با معرفی به طرف اماراتی، پروازهای خود به این کشور را از سر بگیرند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین در مرحله بعد نیز شرکتهای هواپیمایی اماراتی با معرفی شرکتهای مورد تأیید خود، فعالیتهای پروازی را از سر خواهند گرفت تا چرخه تعاملات و همکاریهای دوجانبه در حوزه حملونقل هوایی به وضعیت عادی بازگردد.





اضافه کردن دیدگاه