۳ ملی‌پوش راهی مسابقات آسیایی ژاپن شدند

۳ ملی‌پوش راهی مسابقات آسیایی ژاپن شدند

رئیس هیأت ژیمناستیک خراسان رضوی از دعوت دو ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن این استان به ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن خبر داد؛ اتفاقی که نشان‌دهنده جایگاه رو‌به‌رشد ژیمناستیک خراسان در سطح ملی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: ۲ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن ژیمناستیک کار این استان به ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن دعوت شدند.

علیرضا ملائکه روز یکشنبه افزود: امیر محمد رحمانی و امیرمحمد قربانی در بخش مردان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن خواهند بود.

وی ادامه داد: بیستمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور تا ۱۲ مهرماه امسال در استان آیچی و شهر ناگویا، ژاپن برگزار خواهد شد.

رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی اظهار کرد: این ورزشکاران در رده سنی بزرگسالان و بخش هنری مسابقات آسیایی با حریفان رقابت خواهند کرد.

حدود ۱۰ هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی رشته ژیمناستیک در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

اضافه کردن دیدگاه

جدیدترین‌ مطالب