به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید رضا سادات حسینی گفت: خطوط جدید با استفاده از ریل UIC60، تراورسهای بتنی، نصب چهار دستگاه سوزن و اجرای کامل عملیات جوشکاری مطابق استانداردهای فنی راهآهن احداث شده و پس از عبور موفق قطار آزمایشی، وارد مدار بهرهبرداری شدهاند.
وی خاطرنشان کرد: بهرهبرداری از خطوط جدید، ضمن افزایش ظرفیت پذیرش و اعزام قطارها، موجب کاهش توقفات و مانورهای غیرضروری، تسریع در گردش واگنها، ارتقای بهرهوری شبکه ریلی و تسهیل تحقق اهداف حملونقل ریلی کشور خواهد شد.
این ایستگاه به عنوان یکی از مهمترین ایستگاههای شبکه ریلی کشور، حدود ٢٠ درصد بارگیری ریلی کشور را به خود اختصاص داده است.





اضافه کردن دیدگاه